Кошик
36 відгуків
+380 (67) 116-33-89
+380 (50) 016-47-77
Пшенична 9/1, 03148, Київ, Україна, Київ, Україна
S.I.L.A. Автокомпоненти
Залишити відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості Повернення товару здійснюється протягом 14 днів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Умови повернення: товар не був в експлуатації целостность комплекта и заводская упаковка не нарушены збережений документ, підтверджуючий покупку. Важно! Товар привезений Під замовлення не підлягає повернення. Оформлення повернення: Для повернення товару Вам необхідно оформити заявку і отримати позитивну відповідь. Оформити повернення Ви можете через свого менеджера або відправити заявку на zakaz@atp.com.ua. Возврат здійснюється тільки з наявністю пакета документів: Воротна накладна з підписом і друком підприємства в 2 примірниках (юр. особа або ФЛП). Акт-заявка на повернення товару (фіз. особа). Способи повернення товару від клієнта: Повернення товару власним транспортом компанії Надсилання кур'єрською службою на склад компанії. Важливо! Повернення товару здійснюється за рахунок компанії, якщо товар бракований, пересортування, недокомплект або помилка менеджера при формуванні замовлення. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner